احیا برند جزیره کیش ضروری است
«امین میرزایی» مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با تاکید بر ضرورت احیای برند جزیره کیش گفت:
به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش نگاه به شرکت سرمایه گذاری نباید صرفا درآمدزایی برای کوتاه مدت باشد؛ در تلاشیم تا با احیای برند جزیره کیش، با یک نگاه بلند مدت، شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد را به یک درآمد پایدار در منطقه برسانیم.
میرزایی اعتماد سازی را یک شرط اصلی در جذب سرمایه گذار عنوان کرد و افزود: متاسفانه در گذشته عملکردها به گونهای بوده که به این اصل اعتماد آسیبهایی وارد شده بود؛ ما به دنبال آن نیستیم که بگوییم در دورههای گذشته کاری انجام نشده است چرا که به هرحال این شرکت برای سازمان منطقه آزاد کیش درآمد زایی داشته است، اما مسئله ما عدم وجود یک نگاه بلند مدت و تعریف یک درآمد پایدار در این حوزه است.
وی ادامه داد: در مرحله اول اولویت ما همکاری با بهترین سرمایه گذاران و تقویت برندینگ کیش است؛ ما در کوتاه مدت به جای تمرکز برای رسیدن به سود مقطعی، به دنبال رسیدن به یک سود پایدار هستیم؛ کیش ظرفیتهای کم نظیری در جذب سرمایه گذار دارد و ما در تلاشیم تا شرایط به گونهای شود که پس از انتشار فراخوانهای جذب سرمایه گذاری، شاهد صف بخش خصوصی برای سرمایه گذاری باشیم، نه اینکه خودمان چراغ به دست به دنبال سرمایه گذار بگردیم./ایرنا
نظر شما