امروز: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

مردم به اندازه کافی تحمل کرده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است، انتقاد‌ها را بپذیرند و مشکلات را حل کنند

اجتماعی , سیاسی , علمی , فرهنگی , کیش , گزارش مکتوب , مذهبی تاریخ انتشار: 03/06/09 بدون نظر   61 بازدید

اندازه فونت    
مردم به اندازه کافی تحمل کرده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است، انتقاد‌ها را بپذیرند و مشکلات را حل کنند

مردم به اندازه کافی تحمل کرده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است، انتقاد‌ها را بپذیرند و مشکلات را حل کنند

تقاضای مردم از دولت این است که برای مناطق آزاد دبیری را انتخاب کنند که توانمند باشد، شرایط و اقتضائات مناطق آزاد را بشناسد و دولت از انتخاب سفارش شده پرهیز کند.

امام جمعه کیش گفت برای موفقیت دولت، باید مدیران، مسئولان و مشاوران متعهد، کارآمد و صالح سر کار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد مدیرانی مانند مدیران فعلی بیاورید چرا تغییر ایجاد می‌کنید؟ البته که کیش مدیر در سطح ملی نیاز دارد، مدیری که در سطح وزیر باشد و بتواند کیش را با این امکانات به رونق برساند، مدیری که بتواند با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزرا و روسای قوه ارتباط برقرار کند

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش  حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم، گفت: همه باید به دولت کمک کنیم و دستگاه‌های نظارتی و صیانتی هم مسئولیت خود را انجام دهند.

امام جمعه کیش گفت: دولت در شرایط سخت داخلی و بین المللی روی کار آمد در شروع به کار دولت ترور شهید هنیه اتفاق افتاد.

او تاکید کرد: دولت از فرصت‌ها استفاده و تهدید‌ها را نیز تبدیل به فرصت کند و از همه ظرفیت‌های انسانی و طبیعی برای پیشرفت کشور بهره بگیرد.

امام جمعه کیش گفت: مسائل جناحی، باندی، گروهی و رفاقتی کنار گذاشته شود و با در نظر گرفتن شایسته سالاری انتصابات انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با اشاره به اینکه کار جهادی برای موفقیت دولت لازم است، گفت: با پشت صندلی نشستن، مشکلات کشور حل نمی‌شود، سفر‌های استانی و پیگیری مشکلات مردم در اولویت باشد.

او با قدردانی از همراهی مجلس شورای اسلامی با دولت چهاردهم، گفت: همراهی مجلس و مردم، مسئولیت دولت را در انجام وظایفش سنگین‌تر کرده است.

امام جمعه کیش خاطرنشان کرد: دولت برای حل مشکلات باید به توان جوانان و متخصصان داخلی امیدوار باشد، تکیه بر خارج مشکلات را حل نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز افزود: دولت با مردمی سازی اقتصاد در چند ماه پیش رو به جهش تولید با مشارکت مردم کمک کند.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی راهگشای مشکلات دولت و زمینه موفقیت است، گفت: باید به دولت فرصت دهیم و از ابتدا انتقاد‌ها و گلایه‌ها را شروع نکنیم و اگر نقد می‌کنیم منصفانه باشد و اگر حمایت می‌کنیم واقع بینانه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز تصریح کرد: انتخاب عنوان وفاق ملی برای دولت زیبنده و مورد نیاز امروز کشور بود و برای تحقق وفاق ملی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان دادن به دو قطبی سازی، شایسته سالاری در انتصابات، پرهیز از تغییرات عجولانه و نگاه سیاسی، صیانت از خون شهدا، انقلاب و توجه به مردم ضروری است.

امام جمعه کیش، گفت: مردم به اندازه کافی تحمل کرده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است، انتقاد‌ها را بپذیرند و مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز در خصوص انتخاب مدیران مناطق آزاد نیز با بیان چند توصیه، گفت: حال مناطق آزاد و مردم مناطق آزاد در سال‌های اخیر خوب نیست و این موضوع دلایل مختلفی دارد.

او افزود: با همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که در مناطق آزاد وجود دارد، اما مردم این مناطق در وضع سختی به سر می‌برند و نیاز به رسیدگی ویژه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز گفت: تقاضای مردم از دولت این است که برای مناطق آزاد دبیری را انتخاب کنند که توانمند باشد، شرایط و اقتضائات مناطق آزاد را بشناسد و دولت از انتخاب سفارش شده پرهیز کند.

او در خصوص کیش هم گفت: بی ثباتی مدیریتی و جابجایی مداوم کیش را در وضع نامناسبی قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد مدیرانی مانند مدیران فعلی بیاورید چرا تغییر ایجاد می‌کنید؟ البته که کیش مدیر در سطح ملی نیاز دارد، مدیری که در سطح وزیر باشد و بتواند کیش را با این امکانات به رونق برساند، مدیری که بتواند با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزرا و روسای قوه ارتباط برقرار کند.

امام جمعه کیش، افزود: انتخاب مدیر شایسته بومی نیز مدنظر است، چرا که موقعیت منطقه را می‌شناسد.

او در انتخاب مدیران از دولت خواست با فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی منطقه مشورت کند تا بهترین‌ها انتخاب شوند.

امام جمعه کیش، افزود: الویت امروز کشور رونق اقتصادی، مهار تورم و گرانی و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در مبارزه با انگلیسی‌ها و نام گذاری این روز به نام مبارزه با استعمار اشاره کرد و گفت: مجاهدت رئیسعلی دلواری در مبارزه با استعمار نه تنها برای ایران بلکه برای کشور‌های منطقه نیز برکات فراوان داشت.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز به هفته بانکداری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: نجات اقتصادی کشور با اجرای بانکداری اسلامی رخ می دهد، از این رو مراکز دینی و مسئولان حوزه بانکی کشور وظیفه دارند برای اجرای بانکداری اسلامی در کشور تلاش کنند.

امام جمعه کیش به سالروز هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه اشاره کرد و گفت: هجرت پیامبر (ص) زمینه ساز حکومت اسلامی و حکومت نبوی شد.

او، ایمان، اجرای عدالت، علم ومعرفت، آگاهی و پیشرفت، وفاق و همدلی، عزت، کرامت و صلابت را از مهم‌ترین شاخصه‌های حکومت اسلامی و حکومت نبوی برشمرد.

امام جمعه کیش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را گرامیداشت.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز ، دهم شهریور روز پدافند هوایی را به فرماندهان، مدیران و کارکنان پدافند هوایی کشور که با اشراف کامل امنیت آسمان کشور را فراهم کرده اند تبریک گفت.

امام جمعه کیش ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را به مسلمانان جهان تسلیت گفت

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (71) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (46) اداره محیط زیست کیش (97) بیمارستان کیش (141) جزیره کیش (54) جزیره کیش رحیم سرهنگی (42) جشنواره تابستانی کیش (34) حجت الله عبدالملکی (51) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (36) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (33) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رحیم سرهنگی (77) سازمان منطقه آزاد کیش (199) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (39) سرهنگ علی اصغر جمالی (65) سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (44) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (60) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (34) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (103) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (56) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (38) فرماندهی انتظامی کیش (126) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (132) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (41) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (47) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (100) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (81) مهدی کشاورز (48) موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش (34) هواپیمایی کیش ایر (90) پلیس راهور کیش (57) پلیس فتا (33)
رفتن به ابتدای صفحه