امروز: ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

همکاری بیش از پیش سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما

همکاری بیش از پیش سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما

همکاری بیش از پیش سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از همکاری بیش از پیش سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش ، علیرضا فاطمیان پور در نشست با مدیرکل صداوسیما مرکز کیش، گفت: صداوسیما به عنوان مهمترین رسانه کشور در همه حوزه‌ها فعال است و بازتاب فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و اخبار امید بخش به افزایش مخاطبان و رضایتمندی آنان کمک می‌کند.

او که به همراه رئیس ستاد اربعین و جانشین فرماندهی انتظامی کیش به همراه پلیس‌های تخصصی، امروز به مناسبت روز صدا و سیما و روز خبرنگار مهمان مدیرکل و معاونان صدا و سیمای کیش بودند، از همکاری بیش از پیش سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما خبر داد و گفت: روایت اخبار درست هیاهوی برخی کاربران فضای مجازی را خنثی می‌کند و صدا و سیما در این زمینه نقش موثری دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از بازتاب رویداد‌های ملی، مذهبی و مردمی کیش در شبکه‌های سراسری قدردانی کرد.

رئیس ستاد اربعین کیش نیز از صداوسیما به دلیل پوشش مطلوب اخبار اربعین در سال‌های قبل و به ویژه امسال قدردانی کرد و گفت: بسیاری از رخداد‌های مذهبی و معنوی با پوشش گسترده علاوه بر شبکه کیش در شبکه‌های سراسری نیز دیده می‌شود که در جذب گردشگران برای سفر به جزیره آرام کیش (بهشت خانواده ها) موثر است.

سعید زاهدی از مدیرکل صداوسیما و کارکنان رسانه ملی قدردانی کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش نیز در این نشست از مدیرکل صدا و سیما به دلیل عملکرد مطلوب صدا و سیما قدردانی کرد و گفت: جایگاه رسانه ملی برای همگان روشن است و صدا و سیمای کیش وظایف خود را به درستی انجام می‌دهد.

سرهنگ نظری به دشواری وظایف اطلاع رسانی نیز اشاره کرد و گفت: کیش ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف دارد و صداوسیما در معرفی این ظرفیت‌ها درست و دقیق عمل کرده است.

مدیرکل صداوسیمای کیش هم با تشریح برخی فعالیت‌های رسانه ملی درخصوص روایتگری اول گفت: وظیفه ذاتی رسانه ملی انتشار اخبار درست در کوتاهترین زمان ممکن است و مسئولان برای تحقق این وظیفه مهم باید با پاسخگویی به موقع خبرگزاری صداو سیمای کیش را یاری کنند.

داود سیروس، گفت: صدا و سیما رسانه مردم و مسئولان است و همه از آنتن رسانه نظام جمهوری اسلامی ایران سهم دارند.

مدیرکل صداوسیمای کیش، پاسخگویی به موقع مسئولان به ویژه در رویداد‌های حساس و حوادث را مهمترین عامل جلوگیری از انتشار اخبار نادرست در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: صداوسیما در تمام ساعت‌های شبانه روز آمادگی دارد اخبار مهم و مورد نیاز مخاطب را دریافت و پخش کند.

داود سیروس، تعامل بین دستگاهی، در اختیار گذاشتن اطلاعات درست و به موقع، حضور مسئولان در برنامه‌های رادیو و تلویزیون و بخش‌های خبری را فرصتی برای ارائه خدمات و دستاورد‌های نظام و دولت عنوان کرد و گفت: پیگیری مطالبات مردم و دریافت پاسخ مسئولان یکی دیگر از وظایف مهم و ذاتی رسانه ملی است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (71) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (46) اداره محیط زیست کیش (97) بیمارستان کیش (141) جزیره کیش (54) جزیره کیش رحیم سرهنگی (42) جشنواره تابستانی کیش (34) حجت الله عبدالملکی (51) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (36) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (33) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رحیم سرهنگی (77) سازمان منطقه آزاد کیش (199) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (39) سرهنگ علی اصغر جمالی (65) سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (44) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (59) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (34) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (103) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (56) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (38) فرماندهی انتظامی کیش (126) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (132) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (41) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (47) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (100) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (81) مهدی کشاورز (48) موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش (34) هواپیمایی کیش ایر (90) پلیس راهور کیش (57) پلیس فتا (33)
رفتن به ابتدای صفحه