امروز: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

چهل کنسرت و رویداد برتر در امارات، از امینم تا بک‌استریت بویز

بین الملل , جشنواره , فرهنگی , گردشگری , هنری تاریخ انتشار: 03/05/22 بدون نظر   68 بازدید

اندازه فونت    
چهل کنسرت و رویداد برتر در امارات، از امینم تا بک‌استریت بویز

چهل کنسرت و رویداد برتر در امارات، از امینم تا بک‌استریت بویز



به‌زودی مجموعه‌ای از کنسرت‌های راک، موزیکال، اپرا، باله و موسیقی کلاسیک در امارات متحده عربی برگزار می‌شود. در ماه‌های آینده، نام‌های بزرگ و جذابیت‌های ستاره‌ای از سراسر جهان در این منطقه به اجرا خواهند پرداخت؛ از ستاره هیپ‌هاپ، امینم، تا اجراهای مجلل رومئو و ژولیت و «آواز در باران».

علاوه بر نمایش‌های آرنا توسط ستاره‌های موسیقی کلاسیک مانند لودوویکو اینائودی و لانگ لانگ، نمایش‌های کمدی نیز توسط رومش رانگاناتان و نایجل انگ برنامه‌ریزی شده است. در اینجا، The National بهترین رویدادهای زنده آینده را معرفی می‌کند:

۱. کینگ: چهارشنبه تا یکشنبه در Q’s Bar and Lounge و Palazzo Versace دبی

خواننده آمریکایی RnB به‌تازگی به‌عنوان یک برنامه‌اقامت جدید در این مکان شیک جاز معرفی شده است. علاوه بر آهنگ‌های اصلی، مجموعه او شامل استانداردهای جاز و آهنگ‌های محبوب از کتاب آهنگ‌های RnB خواهد بود.

🕦 از ساعت ۷ بعدازظهر تا ۱ بامداد؛ قیمت‌ها از ۲۵۰ درهم برای هر نفر شروع می‌شود؛ palazzoversace.ae

۲. شان: ۳۱ اوت در آرنای کوکاکولا، دبی

این هنرمند هندی حرفه خود را با آواز خواندن برای تبلیغات رادیویی آغاز کرد و به‌عنوان یک خواننده محبوب پخش بالیوود شناخته شد. صدای او در آهنگ‌های محبوب بالیوودی مانند PK و Prem Ratan Dhan Payo شنیده می‌شود. آخرین بار صدای او در فیلم هندی Music School شنیده شد.

🕦 درها ساعت ۹ شب باز می‌شوند، بلیت‌ها از ۲۹۵ درهم؛ coca-cola-arena.com

۳. ویسنته آمیگو: ۸ سپتامبر در بنیاد فرهنگی، ابوظبی

گیتاریست برنده جایزه گرمی، مجموعه‌ای از موسیقی فلامنکو را که در فرهنگ و میراث اندلسی غرق است، اجرا خواهد کرد. آمیگو همچنین از این فرصت برای اجرای آهنگ‌هایی از آلبوم جدید خود “Andenes del Tiempo” استفاده خواهد کرد.

🕦 زمان نمایش ۸ شب، بلیت‌ها از ۱۷۵ درهم؛ culturalfoundation.ae

۴. شیکاگو: ۱۲ تا ۲۲ سپتامبر در آرنای اتحاد، ابوظبی

داستانی از عشق، قتل، حرص، خیانت و رستگاری، شیکاگو طولانی‌ترین موزیکال در تاریخ برادوی است که اولین بار در سال ۱۹۷۵ به نمایش درآمد. شیکاگو داستان دو زن رقابتی متهم به قتل، روکسی هارت و ولما کلی، را دنبال می‌کند که برای شهرت مبارزه می‌کنند تا از چوبه دار فرار کنند. این نمایش بسیاری از آهنگ‌های محبوب مانند All That Jazz، Cell Block Tango و Razzle Dazzle را تولید کرده است.

🕦نمایش‌های عصر و ماتینه؛ از ۱۸۵ درهم؛ etihadarena.ae

۵. انریکه ایگلسیاس: ۱۳ سپتامبر در آرنای کوکاکولا، دبی

پس از برگزاری یک کنسرت انحصاری در ساحل نَموس دبی در آغاز سال ۲۰۲۲، ستاره پاپ انریکه ایگلسیاس برای یک کنسرت کامل بازمی‌گردد که شامل آهنگ‌های محبوب انگلیسی و اسپانیایی مانند “Bailando”، “Hero” و “Bailamos” است.

🕦زمان نمایش ۸:۳۰ شب، بلیت‌ها از ۲۹۹ درهم؛ coca-cola-arena.com

۶. آپوکالیپتیکا: ۱۳ سپتامبر در The Agenda، دبی

این تریوی فنلاندی ویولنسل آهنگ‌های منتخب از کتاب آهنگ‌های متالیکا را اجرا خواهد کرد. انتظار داشته باشید نسخه‌های اثیری از آهنگ‌های متال کلاسیک مانند “Ride the Lightning”، “One” و “Master of Puppets” بشنوید.

🕦 درها ساعت ۷ شب باز می‌شوند؛ از ۲۹۹ درهم؛ dubai.platinumlist.net

۷. آیدا: ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر در اپرای دبی

داستانی غم‌انگیز از عشق ممنوعه که توسط وردی ساخته شده است، آیدا به مبارزه و دلتنگی بین شاهدخت نوبی، آیدا، و جنگجوی مصری، رادامس، می‌پردازد. این تولید توسط ارکستر، کر و تک‌خوانان اپرای ملی لهستان اجرا خواهد شد.

🕦 نمایش‌های عصر و ماتینه؛ بلیت‌ها از ۴۳۰ درهم؛ dubaiopera.com

۸. کوئینتت فستیوال لوسرن با الکساندر مالوفیف: ۱۸ و ۱۹ سپتامبر در منارت السعدیات، ابوظبی

پیانیست و آهنگساز مشهور روسی، الکساندر مالوفیف، به همراه چهار نوازنده از ارکستر فستیوال معتبر لوسرن سوئیس، در اجرای بخشی از کلاسیک‌های ابوظبی به روی صحنه خواهند رفت. برنامه شامل آثار از دوره رمانتیک دیرهنگام مانند کوارتت پیانوی شماره ۱ گابریل فوره و کوارتت پیانوی شماره ۳ یوهانس برامس است.

🕦 زمان نمایش ۸ شب؛ از ۵۰ درهم؛ ticketmaster.ae

۹. سوهو: ۲۰ سپتامبر در The Agenda، دبی

ستاره کی‌پاپ با نام واقعی کیم جون میونگ، خواننده اصلی گروه موفق اکسو است. با تعطیلی گروه در حال حاضر، سوهو از این زمان برای انتشار سه EP استفاده کرده است، از جمله “۱ to 3” امسال. کنسرت دبی او یک فرصت نادر برای دیدن اجرای او در یک نمایش صمیمی در منطقه است.

ادامه در پست بعد 👇

ادامه پست قبلی 👆

۱۰. سمفونی شماره ۹ بتهوون: ۲۲ سپتامبر در اپرای دبی

یکی از معروف‌ترین آثار کلاسیک تاریخ توسط ارکستر ملی لهستان اجرا خواهد شد. اولین بار در سال ۱۸۲۴ اجرا و در طول سه سال قبل ساخته شد، سمفونی شماره ۹ آخرین سمفونی بتهوون بود و نقطه عطفی در تاریخ موسیقی به‌شمار می‌رود، به‌عنوان اوج دوره کلاسیک وین و آغاز دوره رمانتیک قرن ۱۹. کلمات برای این اثر از “Ode to Joy”، شعری از فریدریش شیلر، گرفته شده است که هنوز هم ارزش‌های بشریت، تسامح و دوستی را نمایندگی می‌کند.

🕦 زمان نمایش ۸ شب؛ بلیت‌ها از ۲۶۰ درهم؛ dubaiopera.com

۱۱. انغام: ۲۷ سپتامبر در آرنای کوکاکولا، دبی

حرفه این خواننده و بازیگر مصری باتجربه سه دهه را در بر می‌گیرد و از ۱۶ سالگی آغاز شده است. او به‌خاطر بالادهای باشکوهش که به زبان‌های مختلف از جمله خلیجی و لبنانی خوانده می‌شوند، شناخته شده است و انتظار می‌رود اجرایی جادویی در بزرگ‌ترین نمایش او در امارات متحده عربی داشته باشد.

🕦 زمان نمایش ۹ شب، بلیت‌ها از ۱۵۰ درهم؛ coca-cola-arena.com

۱۲. کارلا برونی: ۲۷ سپتامبر در اپرای دبی

بانوی اول سابق فرانسه امسال اولین کنسرت خود در امارات متحده عربی را برگزار خواهد کرد. ملودی‌های لطیف و آوازهای جذاب او فضایی صمیمی را وعده می‌دهند، زیرا او آهنگ‌هایی از نزدیک به دو دهه فعالیت خود اجرا خواهد کرد. اولین آلبوم او، “Quelqu’un m’a dit” در سال ۲۰۰۳، او را به شهرت جهانی رساند و شامل آهنگ‌های محبوبی مانند “Raphael” و “Le Ciel Dans Une Chambre” است.

🕦 زمان نمایش ۸ شب؛ بلیت‌ها از ۳۵۰ درهم؛ dubaiopera.com

۱۳. امبرتو توزی: ۲۸ سپتامبر در اپرای دبی

این خواننده کهنه‌کار ایتالیایی در حال برگزاری تور جهانی نهایی خود در دبی توقف خواهد کرد. از زمان انتشار اولین آلبوم خود در سال ۱۹۷۴ با عنوان “Donna Amante Mia” که شامل آهنگ محبوب “Io Camminero” بود، توزی حرفه‌ای تحسین‌شده را ساخته است که در آن مخاطبان را با ترکیب آهنگ‌های پاپ و بالادهای احساسی خود مجذوب کرده است.

🕦 زمان نمایش ۸ شب؛ بلیت‌ها از ۳۷۰ درهم؛ dubaiopera.com

ادامه در پست بعد 👇

ادامه پست قبلی 👆

۱۴. پال چودری: ۶ اکتبر در اپرای دبی

کمدین بریتانیایی-هندی در اواخر دهه ۱۹۹۰ به شهرت رسید و از آن زمان در برنامه‌های محبوب پانل بریتانیا مانند Taskmaster، ۸ out of 10 Cats و The Russell Howard Hour ظاهر شده است. او همچنین در برنامه ویژه کمدی Live at the Apollo اجرا کرده است.

🕦 زمان نمایش ۹:۳۰ شب؛ بلیت‌ها از ۱۹۵ درهم؛ dubaiopera.com

۱۵. نایجل انگ: ۷ اکتبر در اپرای دبی

کمدین مالزیایی که پشت شخصیت یوتیوبی نقد غذا، عمو راجر، قرار دارد، اولین اجرای خود در خاورمیانه را در دبی برگزار می‌کند. شایستگی انگ همچنین به صحنه گسترش یافته و جایزه بهترین تازه‌وارد را در جشنواره فرینج ادینبورگ ۲۰۱۹ کسب کرده است.

🕦 زمان نمایش ۹:۳۰ شب؛ بلیت‌ها از ۱۹۵ درهم؛ dubaiopera.com

۱۶. براد ملداو: ۱۰ اکتبر در اپرای دبی

تاثیر پیانیست و آهنگساز جاز آمریکایی، براد ملداو، هم در صحنه و هم در سینما شنیده خواهد شد. علاوه بر انتشار چندین آلبوم مهم از جمله “Introducing Brad Mehldau” در سال ۱۹۹۴ و “Finding Gabriel” که برنده جایزه گرمی در سال ۲۰۱۹ شد، ملداو همچنین برای فیلم‌هایی مانند “Eyes Wide Shut” و “Ma Femme Est Une Actrice” آهنگسازی کرده است.

🕦 زمان نمایش ۹:۳۰ شب؛ بلیت‌ها از ۱۹۵ درهم؛ dubaiopera.com

۱۷. الیسه و تامر عشور: ۱۱ اکتبر در آرنای کوکاکولا

ستاره پاپ لبنانی برای اجرای دیگری با آهنگ‌های محبوب از آلبوم جدید “انا سکتی” تا آهنگ‌های محبوب “Betmoun”، “یا ریت” و “Kermalek” به دبی بازمی‌گردد. به او خواننده مصری، تامر عشور، نیز ملحق خواهد شد.

🕦 زمان نمایش ۹ شب، بلیت‌ها از ۱۵۰ درهم؛ coca-cola-arena.com

۱۸. رومئو و ژولیت: ۱۷ و ۱۸ اکتبر در اپرای دبی

اجرای باله‌ای جدید از شاهکار شکسپیر توسط طراح رقص معروف، بنجامین میله‌پید، که به‌خاطر کارش در فیلم برنده جایزه اسکار “Black Swan” شناخته می‌شود، این نمایش سینما، رقص و تئاتر را ترکیب می‌کند و تولید به موسیقی اصلی ساخته سرگئی پروکوفیف تنظیم شده است.

🕦 زمان نمایش ۸ شب؛ بلیت‌ها از ۳۳۰ درهم؛ dubaiopera.com

۱۹. باله رنسانس: ۱۷ اکتبر در قصر امارات، ابوظبی

کلاسیک‌های ابوظبی جدیدترین مجموعه نمایش‌های خود را با یک شب زیبا از باله کلاسیک آغاز می‌کند. نمایش به دو بخش تقسیم می‌شود: نیمه اول نمایش روایت را با طراحی‌های خانه مد فرانسوی بالمن ترکیب می‌کند و نیمه دوم شامل مجموعه‌ای از شاهکارهای باله و محبوب‌های جمعی است.

🕦 زمان نمایش ۸ شب؛ از ۱۰۰ درهم؛ ticketmaster.ae

۲۰. تیک دت: ۲۵ اکتبر در پارک اتحاد، ابوظبی

با پشت سر گذاشتن آهنگ‌های محبوب مانند “Back For Good” و “Patience”، تیک دت یکی از موفق‌ترین گروه‌های بریتانیا است که بیش از ۱۵ تک‌آهنگ شماره یک در چارت‌ها دارد. آن‌ها به امارات متحده عربی برمی‌گردند و به‌دنبال انتشار آخرین آلبوم خود، “This Life”، که سال گذشته منتشر شد و شامل تک‌آهنگ‌های “Windows” و “Brand New Sun” بود، خواهند بود.

🕦 درها ساعت ۶ عصر باز می‌شوند؛ از ۲۹۹ درهم؛ etihadarena.ae

۲۱. رومش رانگاناتان: ۲۵ اکتبر در آرنای کوکاکولا، دبی

کمدین بریتانیایی-سریلانکایی ستاره‌ای در صحنه و تلویزیون است، با تورهای فروش‌شده در سراسر بریتانیا و همچنین نمایش‌های تلویزیونی واریته خود “The Misadventures of Romesh Ranganathan” و “The Ranganation”.

🕦 زمان نمایش ۸ شب، بلیت‌ها از ۱۹۵ درهم؛ coca-cola-arena.com

۲۲. ایل ولو: ۲۵ اکتبر در اپرای دبی

این تریوی ایتالیایی که موسیقی خود را “اپرا” توصیف می‌کنند، شامل باریتون جیانلوکا جینوبل، تنور پیرو بارونه و تنور ایگنازیو بوشتو است. از زمان ورود به صحنه در سال ۲۰۱۰، ایل ولو با برخی از برترین هنرمندان جهان از جمله باربارا استریسند، سلین دیون و پلاسیدو دومینگو اجرا کرده است.

🕦 زمان نمایش ۸ شب؛ بلیت‌ها از ۳۸۰ درهم؛ dubaiopera.com

۲۳. کلوین هریس: ۲۶ اکتبر در Ushuaia Dubai Harbour Experience

دی‌جی ستاره به‌عنوان بخشی از افتتاحیه شب باشگاه فوق‌العاده دبی اجرا خواهد کرد. مکان روباز در بندر دبی منظره‌های پانورامیک از افق شهر و اجراهای منظم توسط بزرگترین دی‌جی‌های جهان را ارائه می‌دهد. در این زمینه، انتخاب کلوین هریس به‌عنوان اجرای افتتاحیه یک شروع عالی است، با هنرمند اسکاتلندی که مسئول یک رشته آهنگ‌های رقص از جمله “What You Came For” و “Outside” است.

برای رزرو به ushuaiadubai.com مراجعه کنید

ادامه در پست بعد 👇

ادامه پست قبلی 👆

۲۴. سوفی الیس-بکستور: ۲۶ اکتبر در اپرای دبی

معروف به آهنگ‌های شماره یک خود در دهه ۲۰۰۰، این خواننده بریتانیایی در طول پاندمی ۲۰۲۰ با سریال “Kitchen Disco” خود، جایی که او از خانه‌اش در بریتانیا با خانواده‌اش اجرا می‌کرد، طرفداران را سرگرم کرد. به‌دلیل شهرت ویروسی، الیس-بکستور با انتشار یک آلبوم بهترین‌ها و یک تک‌آهنگ جدید به‌نام “Hypnotized” بازگشت خود را تثبیت کرد. وقتی آهنگ او “Murder on the Dance Floor” در فیلم سال گذشته “Saltburn” استفاده شد، این تک‌آهنگ دوباره به چارت‌ها بازگشت، که منجر به این شد که الیس-بکستور به‌گزارش‌ها روی یک آلبوم جدید کار کند.

🕦 زمان نمایش ۸ شب؛ بلیت‌ها از ۲۹۰ درهم؛ dubaiopera.com

۲۵. مت رایف: ۲۷ اکتبر در آرنای اتحاد، ابوظبی

کمدین آمریکایی مت رایف اولین حضور منطقه‌ای خود را در ابوظبی خواهد داشت. او که به‌خاطر برنامه ویژه نتفلیکس ۲۰۲۳ خود “Natural Selection” شناخته می‌شود، همچنین بخشی از بازیگران نمایش طنز آمریکایی “Wild ‘n Out” بود و مهمان برنامه کمدی محبوب “Brooklyn Nine-Nine” شد.

🕦 درها ساعت ۶ عصر باز می‌شوند؛ از ۲۹۵ درهم؛ etihadarena.ae

۲۶. لیا سالونگا: ۱۰ نوامبر در آرنای کوکاکولا

علاوه بر برنده شدن جوایز اولیویه و تونی برای “Miss Saigon”، سالونگا شاید به‌خاطر ارائه صداهای آواز برای دو پرنسس دیزنی – یاسمین در “علاءالدین” (۱۹۹۲) و فا مولان در “مولان” (۱۹۹۸) و “مولان ۲” (۲۰۰۴) – شناخته شده باشد. این خواننده که از فیلیپین می‌آید، همچنین در برخی از بزرگترین تولیدات تئاتر در سراسر جهان از جمله “Les Miserables” و “Once on This Island” اجرا کرده است.

🕦 زمان نمایش ۷:۳۰ شب؛ بلیت‌ها از ۱۵۰ درهم؛ coca-cola-arena.com

۲۷. ای آر رحمان: ۲ نوامبر در آرنای اتحاد، ابوظبی

این برنده دو بار جایزه اسکار یک آهنگساز پرکار است که در ساخت موسیقی برای نزدیک به ۲۰۰ فیلم کار کرده است. این شامل فیلم برنده جوایز متعدد “Slumdog Millionaire” و ده‌ها فیلم بالیوودی از جمله “Lagaan: Once Upon a Time in India” در سال ۲۰۰۱ و درام جنگی “Pippa” سال گذشته است.

🕦 درها ساعت ۶:۳۰ عصر باز می‌شوند؛ از ۱۰۰ درهم؛ etihadarena.ae

ادامه در پست بعد 👇

ادامه پست قبلی 👆

۲۸. ارکستر فیلارمونیک سئول با یاپ ون زویدین و سارا چانگ: ۷ و ۸ نوامبر در قصر امارات، ابوظبی

به‌عنوان یکی از ارکسترهای بین‌المللی برتر آسیا شناخته می‌شود، ارکستر فیلارمونیک سئول اولین اجرای خود در امارات متحده عربی را به‌عنوان بخشی از کلاسیک‌های ابوظبی انجام خواهد داد. به آن‌ها ویولنیست کره‌ای-آمریکایی، سارا چانگ، ملحق خواهد شد که تحت هدایت رهبر ارکستر هلندی، یاپ ون زویدین، اجرا خواهد کرد. برنامه شامل اجرای کنسرتوی ویولن در ر مینور اثر ژان سیبلیوس و همچنین سمفونی شماره ۵ در ر مینور اثر دمیتری شوستاکوویچ است.

🕦 زمان نمایش ۸ شب؛ از ۱۰۰ درهم؛ ticketmaster.ae

۲۹. زندگی پای: ۱۵ تا ۱۷ نوامبر در آرنای اتحاد، ابوظبی

بر اساس رمان پرفروش سال ۲۰۰۱ یان مارتل، اقتباس صحنه‌ای داستان‌های یک پسر ۱۶ ساله کشتی‌شکسته را دنبال می‌کند که با چهار حیوان از جمله یک ببر بنگال سلطنتی در یک قایق نجات همراه است.

با داشتن جلوه‌های بصری خیره‌کننده و عروسک‌بازی، این تولید در برادوی نیویورک و وست اند لندن اجرا شده است.

🕦 نمایش‌های عصر، بعدازظهر و ماتینه موجود است؛ از ۲۵۰ درهم؛ etihadarena.ae

۳۰. لانگ لانگ: ۲۲ نوامبر در آرنای اتحاد، ابوظبی

ستاره موسیقی کلاسیک آهنگ‌هایی از فیلم‌های تولید شده توسط شرکت والت دیزنی، با دهه‌ها آهنگ از “Snow White and the Seven Dwarfs” در سال ۱۹۳۷ تا “Encanto” در سال ۲۰۲۱، اجرا خواهد کرد. این کنسرت به‌دنبال انتشار جدیدترین آلبوم پیانیست چینی، “The Disney Book”، برگزار می‌شود.

🕦 درها ساعت ۷ عصر باز می‌شوند؛ از ۱۹۵ درهم؛ etihadarena.ae

۳۱. ماریسا مونته: ۲۳ نوامبر در Bla Bla، دبی

این خواننده یک ستاره در صحنه موسیقی پاپ و سامبا برزیل است که بیش از ۱۵ میلیون آلبوم فروخته و چهار جایزه گرمی لاتین کسب کرده است. او در سال ۲۰۲۱، “Portas”، اولین آلبوم خود در یک دهه، را منتشر کرد.

🕦 درها ساعت ۷ عصر باز می‌شوند؛ از ۲۲۰ درهم؛ dubai.platinumlist.net

۳۲. آواز در باران: ۳۰ نوامبر تا ۱۴ دسامبر در اپرای دبی

در یک دوره محوری از تاریخ هالیوود که فیلم صامت جای خود را به فیلم‌های صحبت‌کننده می‌داد، موزیکال – بر اساس فیلم نامزد اسکار ۱۹۵۲ – زندگی دو ستاره فیلم صامت را دنبال می‌کند که در حین تغییرات صنعت که ممکن است رشد آنها را متوقف کند، شغل خود را هدایت می‌کنند. علاوه بر اینکه یک درام قدرتمند است، “آواز در باران” به‌خاطر موسیقی مشهور خود با آهنگ عنوانی، “Good Morning” و “Make ’em Laugh” شناخته شده است.

🕦 نمایش‌های عصر و ماتینه؛ بلیت‌ها از ۴۵۰ درهم؛ dubaiopera.com

۳۳. مارون ۵: ۶ دسامبر در پارک اتحاد، ابوظبی

این گروه پاپ آمریکایی دومین کنسرت در سری کنسرت‌های پس از مسابقه در پارک اتحاد در ۶ دسامبر اجرا خواهد کرد. مارون ۵ که در سال ۲۰۰۲ از خاکستر گروه قبلی خود، Kara’s Flowers، (شامل چهار نفر از شش عضو گروه، از جمله آدام لوین خواننده اصلی) تشکیل شد، از طریق تک‌آهنگ‌هایی مانند “This Love”، “Harder to Breathe” و “Moves Like Jagger” با تأثیرات گسترده‌ای از فانک تا راک در چارت‌ها جایگاه ثابتی دارد.

🎟️دسترسی به تمام کنسرت‌ها منحصر به دارندگان بلیت فرمول یک گرند پری ابوظبی است از www.yasmarinacircuit.com

۳۴. امینم: ۷ دسامبر در پارک اتحاد، ابوظبی

این سوپراستار هیپ‌هاپ سومین اجراکننده اصلی از سری کنسرت‌های چهار شب پس از مسابقه فرمول یک ابوظبی است. او به ابوظبی بازمی‌گردد و به‌دنبال آلبوم جدید امسال خود “The Death of Slim Shady (Coup de Grace)”، که در چارت‌های ایالات متحده و بریتانیا در صدر قرار گرفت.

🎟️دسترسی به تمام کنسرت‌ها منحصر به دارندگان بلیت فرمول یک گرند پری ابوظبی است از www.yasmarinacircuit.com

۳۵. میوز: ۸ دسامبر در پارک اتحاد، ابوظبی

میوز به‌عنوان کنسرت روز مسابقه به‌عنوان بخشی از گرند پری ۲۰۲۴ اتحاد ابوظبی اجرا خواهد کرد. این دومین بار است که گروه به‌عنوان بخشی از سری کنسرت‌ها اجرا می‌کند، که اولین بار در سال ۲۰۱۳ در جزیره یاس اجرا کردند. طرفداران می‌توانند انتظار شنیدن آهنگ‌های کلاسیک از ۲۵ سال فعالیت گروه را داشته باشند، اما همچنین برخی از آهنگ‌های آلبوم جدیدترینشان در سال ۲۰۲۲، “The Will of the People”، را نیز خواهند شنید.

🎟️دسترسی به تمام کنسرت‌ها منحصر به دارندگان بلیت فرمول یک گرند پری ابوظبی است از www.yasmarinacircuit.com

ادامه در پست بعد 👇

ادامه پست قبلی 👆

۳۶. فستیوالSole DXB : تاریخ ۱۳ تا ۱۵ دسامبر در منطقه طراحی دبی

فستیوال فرهنگ خیابانی و موسیقی دبی Sole DXB برخی از بزرگترین هنرمندان هیپ‌هاپ را به نمایش خواهد گذاشت و همچنین میزبان گفتگوها، کارگاه‌ها، تبادل کفش، نمایش فیلم و کنسرت‌های موسیقی خواهد بود. فهرست کامل به‌زودی اعلام خواهد شد.

🎟️ بلیت‌ها و زمان‌بندی‌ها به‌زودی اعلام می‌شود؛ sole.digital

۳۷. برایان آدامز: ۱۹ دسامبر در آرنای اتحاد، ابوظبی

پس از فروش کامل آرنای کوکاکولا دبی در سال گذشته، خواننده-ترانه‌سرای کانادایی برایان آدامز به‌عنوان بخشی از تور جهانی “So Happy It Hurts” به امارات متحده عربی بازمی‌گردد. پشتیبانی شده توسط یک گروه راکینگ، آدامز مجموعه‌ای از آهنگ‌های محبوب از جمله “Run to You”، “Summer of ’69” و “Heaven” را اجرا خواهد کرد.

🕦 درها ساعت ۹:۱۵ عصر باز می‌شوند؛ از ۱۹۹ درهم؛ etihadarena.ae

۳۸. لودوویکو اینائودی: ۱۹ ژانویه در آرنای اتحاد، ابوظبی

پس از فروش کامل همه نمایش‌های قبلی خود در اپرای دبی، پیانیست و آهنگساز ایتالیایی، لودوویکو اینائودی، برای بزرگترین نمایش خود تا کنون به امارات متحده عربی بازمی‌گردد. آثار آهنگسازانه او که به بهترین شکل به‌عنوان مینیمال توصیف می‌شود، نه تنها به او کمک کرده است تا یک حرفه انفرادی موفق را بسازد، بلکه فرصت آهنگسازی برای فیلم‌های متعدد ایتالیایی در دهه ۱۹۸۰ و به دست آوردن گیگ‌های بین‌المللی از جمله فیلم فرانسوی ۲۰۱۱ “The Intouchables” و برنده اسکار ۲۰۲۰ “Nomadland” را نیز فراهم کرده است.

🕦 درها ساعت ۶ عصر باز می‌شوند؛ از ۲۵۰ درهم؛ etihadarena.ae

۳۹. گرین دی و آف‌اسپرینگ: ۲۷ ژانویه در شهر اکسپو دبی

گروه‌های قدیمی پانک-راک آمریکایی اولین حضور خود در خاورمیانه را در یک مکان کنسرت روباز که برای پذیرش تا ۳۰،۰۰۰ نفر طراحی شده است، برگزار خواهند کرد. انتظار داشته باشید که سه دهه از آهنگ‌های گرین دی، از جمله “Holiday”، “Boulevard of Broken Dreams” و “Longview”، بشنوید. آف‌اسپرینگ نیز کاتالوگ گسترده‌ای از آهنگ‌ها دارد، از جمله آهنگ محبوب ۱۹۹۸ “Pretty Fly (For a White Guy)” و همچنین محبوب‌های اولیه “Come Out and Play” و “Self Esteem”.

🕦 درها ساعت ۵ عصر باز می‌شوند؛ از ۴۴۵ درهم؛ dubai.platinumlist.net

۴۰. گروه CAS:  تاریخ ۳۱ ژانویه در آرنای کوکاکولا دبی

پایگاه طرفداران اماراتی این گروه راک آمریکایی در حال گسترش است. پس از یک نمایش صمیمی که به فروش کامل رسید در Hard Rock Cafe دبی در سال ۲۰۲۲، CAS صدای سینمایی خود را به آرنای کوکاکولا می‌آورد تا آهنگ‌هایی از آلبوم جدید خود “Xs” اجرا کند.

زمان نمایش ۹ شب، بلیت‌ها از ۲۹۵ درهم؛ coca-cola-arena.com

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (71) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (46) اداره محیط زیست کیش (97) بیمارستان کیش (141) جزیره کیش (54) جزیره کیش رحیم سرهنگی (42) جشنواره تابستانی کیش (34) حجت الله عبدالملکی (51) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (36) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (33) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رحیم سرهنگی (77) سازمان منطقه آزاد کیش (199) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (39) سرهنگ علی اصغر جمالی (66) سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (44) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (60) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (34) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (103) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (56) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (38) فرماندهی انتظامی کیش (127) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (132) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (41) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (47) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (100) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (81) مهدی کشاورز (48) موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش (34) هواپیمایی کیش ایر (90) پلیس راهور کیش (57) پلیس فتا (33)
رفتن به ابتدای صفحه