امروز: ۱۰ تیر ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

ثبت دو رکورد استانی رشته دو و میدانی در جزیره کیش

آموزشی , اجتماعی , سلامت , فرهنگی , گردشگری , هنری , ورزشی تاریخ انتشار: 03/04/02 بدون نظر   52 بازدید

اندازه فونت    
ثبت دو رکورد استانی رشته دو و میدانی در جزیره کیش

ثبت دو رکورد استانی رشته دو و میدانی در جزیره کیش

 

به میزبانی هیئت ورزشهای همگانی جزیره کیش،دو ورزشکار رشته دو و میدانی برای اولین بار در جزیره زیبای کیش با مسافت های ۱۰ و ۳۰ کیلومتر با شعار خلیج همیشگی فارس و در راستای ترویج ورزش همگانی به صورت معکوس دویدند.
به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی کیش،امیر حسین وحدت پرست و مرتضی میانتویی به ترتیب رکوردهای ۱۰ کیلومتر با وزنه ۱۰ کیلوگرمی و ۳۰ کیلومتر معکوس ( دویدن از پشت) را برای اولین بار در جزیره زیبای کیش ثبت نمودند.

امیرحسین وحدت پرست مسافت ۱۰ کیلومتر را با وزنه ۱۰ کیلوگرمی و به صورت معکوس (دویدن از پشت) در مدت زمان یک ساعت و ۳۶ دقیقه دوید و برای اولین بار در مرحله استانی این رکورد را در جزیره زیبای کیش ثبت نمود.
وی در خصوص ثبت این رکورد گفت:ترویج ورزش‌ شهروندی و همگانی از مهمترین اهداف من برای ثبت این رکورد بود.
امیر حسین وحدت درباره فشردگی تمریناتش افزود: بیش از یکسال است که برای ثبت این رکورد برنامه‌ریزی و تلاش کرده ام و با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره کیش هر روز ساعت‌ها تمرین می‌کردم تا بتوانم این رکورد را ثبت نمایم .
وی در ادامه اظهار داشت:گر چه ثبت این رکورد در هوای گرم و شرجی جزیره کیش بسیار سخت بود اما با لطف خدا و حمایت های هیات ورزشهای همگانی جزیره کیش موفق به ثبت این رکورد شدم.

مرتضی میانتویی دیگر ورزشکار دونده نیز مسافت ۳۰ کیلومتر را به صورت معکوس (دویدن از پشت) در مدت زمان ۴ ساعت و ۴۹ دقیقه دوید و برای اولین بار در مرحله استانی این رکورد را در جزیره زیبای کیش ثبت نمود.
مرتضی میانتویی درباره رکوردش گفت:حدود یکسال است که تمرینات منظمی داشتم و خوشحالم که با حمایت های خوب هیات ورزش های همگانی جزیره کیش در راستای توسعه ورزش همگانی موفق به ثبت رکورد در کنار خلیج همیشگی فارس شدم .

در رابطه با ثبت رکوردهای استانی مذکور عباس کاوسی ، رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد کیش افزود : بسیار خرسندم که برای اولین بار دو رکورد استانی رشته دو و میدانی در دو مسافت ۱۰ و ۳۰ کیلومتر به صورت معکوس در هوایی گرم و شرجی بسیار زیاد و طاقت فرسا به ثبت رسید.
این دستاورد انگیزه ای برای دیگر ورزشکاران در رشته های مختلف جهت پیشرفت و ثبت رکورد در جزیره کیش، کشور و در نهایت ثبت جهانی خواهد بود و این هیئت حامی نخبگان ورزشی می باشد.

هیئت ورزشهای همگانی در راستای ارتقاء ورزشهای همگانی و بسط و توسعه ورزش در میان اقشار مختلف جامعه و سلامت خانواده در برنامه ریزی های خود جهت پیشرفت ورزش حامی و پیش قدم است و تمام تلاش خود را برای شادابی هر چه بیشتر انجام خواهد داد.

وی افزود: از هیئت دو و میدانی جزیره کیش در امر داوری این رویداد تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم بتوانیم این تعامل خوب و سازنده را با تمامی هیئت های ورزشی جزیره کیش در جهت مثبت و رو به جلو داشته باشیم.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (44) اداره محیط زیست کیش (97) بیمارستان کیش (139) جزیره کیش (53) جزیره کیش رحیم سرهنگی (33) جشنواره تابستانی کیش (32) حجت الله عبدالملکی (51) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (33) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رحیم سرهنگی (66) سازمان منطقه آزاد کیش (190) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (38) سرهنگ علی اصغر جمالی (62) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (43) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (32) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (99) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (52) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (36) فرماندهی انتظامی کیش (124) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (127) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (99) معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (31) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (32)
رفتن به ابتدای صفحه